Funfacts om meg

Jeg har lest sånne fun facts og ting dere ikke visste om meg innlegg på andre blogger og tenkte å fortelle dere noen ting om meg selv siden jeg vet hvor morsomt jeg selv synes det er å lese slikt på andre blogger.

– Jeg er veldig overtroisk av meg. Dermed tror jeg veldig på klarsynte/mediumer og kan f.eks finne på å sitte oppe til langt på natt kun for å se den ene dokumentaren som handler om et hjemsøkt hus/etforsvunnet barn eller lignende.

– Hver gang jeg er helt alene så snuser jeg på mine egne armhuler og pirker meg i nesa.

– Om du trodde på punktet over så er du utrolig lettlurt. Såklart holder jeg ikke på sånn i en alder av snart 18 hehe.

Jeg kan finne på å få (HØYLYTT) latterkrampe i de mest upassende situasjoner/steder. Som for eksempel i en begravelse, på bussen, på toalettet osv osv. Dere skjønner tegninga tror jeg nå. Håper ikke jeg er helt alene om å føle meg latterlig i slike situasjoner..?

– Jeg takler ikke når folk legger ut nytt profilbilde også skriver de *midlertidlig* eller *så stygg jeg ser ut*. Det er noe av det mest irriterendes jeg vet om.

– Når jeg konsentrerer meg eller er veldig fokusert på noe så ser jeg ut som en mann. Altså, ansiktet mitt liksom.

– Jeg er en sånn person som er utrolig redd for å snakke om døden eller innsè at fakta: Alle dør èn dag. Enten bråter jeg ut i gråt eller så blir jeg helt fortvila. Noen andre som har det sånn også?

– Jeg tar meg selv ofte i å avbryte noen forså å si hæ når de sier “greit, bare si det du ville si du“. Min definitivt værste uvane, fy fy.

– Jeg er i all hemmelighet (eller ikke nå som jeg skriver det offentlig på nettet) forelsket i Alena Shiskova. Jenta ser så og si perfekt ut og jeg er dødsmisunnelig på utseendet hennes! Vet forresten at hun har fikset på litt her og litt der men det spiller ingen rolle. For ja, la oss innrømme folkens, det er faktisk ikke mulig å se sååå pen ut. Bare se på henne da:
– Jeg klipte av meg alt håret på impuls og angrer egentlig ikke et eneste sekund selv om jeg vurderer å sette i extensions igjen snart.

– Jeg er over gjennomsnittet til normalt paranoid og tror noen er ute etter å drepe meg hver gang jeg går ut ytterdøra bokstavligtalt

 

 

– Om jeg er stresset eller veldig ivrig har jeg en tendens til å snakke veldig fort.
– Jeg er altfor glad i å gå rundt i leiligheten min uten noe som helst av klær. Helt sant. Bare spør mine nærmeste venninner og kompiser. De har måtte oppleve meg som smyger meg inn på rommet/badet idèt de har kommet inn i leiligheten min og ropt “ lukk øynene. Jeg er kliss naken“ haha. Nå fortiden er jeg blitt flinkere til å i det minste ha på meg one piecen min eller bh og en joggebukse.
– Konkurranseinstingt kunne vært mellomnavnet mitt. Jeg har nemlig et konkurranseinstingt uten like. Spesielt når det gjelder sport og konkurranser der det er om og gjøre å være raskest.
Har vi noe til felles. hva isåfall? Nå er det deres tur til å fortelle meg EN funfact om dere selv.
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg