Konkurranse; Vinn smilelab tannblekning

Hei skjønninger 🙂

Da er dagen kommet, i dag fyller jeg 18år!! Tenk det dere, iiiiik! I den anledning lovte jeg dere en bloggkonkurranse og jeg prøver å alltid holde det jeg lover.

Kort forklart så stikker en heldig leser av med 1x14smilelab strips, kanskje det blir akkurat DEG? All smisking som søte kommentarer funker fett på meg så om jeg ser at samme personen kommer tilbake og kommenterer om og om igjen på blogginnleggene mine så øker det alltids vinnersjansene til den personen hehe. Jeg bobler jo bokstaveligtalt over når jeg logger meg inn på bloggen og finner ut at en av leserene mine har lagt igjen en hyggelig kommentar!

Bildet er lånt fra krisssy.blogg.no

Slik deltar du:

1. *Lik* dette innlegget nederst til venstre i innlegget. Jeg dobbeltsjekker alltid at vinneren har delt innlegget så ikke glem å gjør det.

2. Skriv hvorfor akkurat DU burde vinne, det trenger ikke å være noe langt, to setninger holder i massevis. + mailadresse da men det visste dere vel allerede hehe?

 -Good luck ;-*

26 kommentarer
    1. Jeg har lyst å vinne fordi tennene mine er ganske gule, og det det hadde vært veldig kjekt og prøve noe for å få de hvitere❤️ Jeg pusser jo tennene selvfølgelig, men sånn whitening tannkrem funker ikke på meg 😢😃. Lykke til til alle andre som melder det på også !!

    2. Har Akkuratt tatt av strengen, og har lyst på hvite tenner! Hadde vært perfekt Akkuratt nå smilelab! 😀

    3. Jeg har akkuratt tatt av strengen, og er superførnøyd! Men hadde vært enda bedre ol jeg hadde hatt hvitere tenner! Da hadde smilelab vært perfekt! 😀

    4. Lyst på tannblekning fordi jeg har veldig gule tenner, å synes at hvite tenner er veldig fint og hadde sikkert hjelpet på skjøltilliten! 🙂

    5. Jeg har lyst på smilelab, for tennene mine er kjempestygge og gule:) får ikke lov å kjøpe det selv, siden det er såpass dyrt ! Hadde vært supergøy å prøve noe for å få det vekk:) tannkrem hjelper ikke noe egentlig 🙁

    6. Jeg vet dette produktet er gir et godt resultat, og er spesielt beregnet for folk med sensitive tenner, noe som jeg har. Men jeg er ikke den personen som bruker så masse penger på meg selv. Og en annen grunn er vel at både du og Alena Shishkova har fine, hvite tenner, og det samme vil jeg ha!

    7. Som alle andre over, så vil ej og vinne fordi ej har gule tenner, haha. Så ej har egentlig ikke nokke bedre grunn en nokken av dei over, men de hadde vært utrolig fint å vinne da! Og hvis ej skal smiske litt, så kan ej kanskje legge til at vi va jo tross alt bestevenna på barneskolen! Har faktisk et bursdagskort som ej fikk me dej en gang, der du skreiv at du va så utrolig glad i mej og at du satt å grein mens du skreiv de fordi du va så glad i mej, haha<3 vi har så mange artige minne ilag, laurie! Savna dej skikkelig når ej tenke over alt de artige vi har gjort ilag! og uansett om ej vinne eller ikke, så syns ej vi kan finne på nokke snart, for de e så alt for lenge siden sist! Håpe du har de fint, laurie, og at de ikke e så alt for lenge til vi hive oss rundt å finne på nokke😚

    8. Jeg har lyst å vinne fordi jeg har ganske gule tenner. Som liten så tok jeg ganske mye medisiner som gjorde at jeg fikk svake tenner. Da har jeg ganske gule tenner på grunn av det. Av en av de millioner av feil så hadde det vært fantastisk om jeg kunne vunnet akkurat denne, ett problem mindre, og da hadde jeg faktisk turt å smile med tenna i tillegg.! SÅ det hadde vært fantastisk å vinne! <3 Ville bare nevne at du har en ufattelig søøt blogg, og er en sykt fin person! Stå på!

    9. Skrive på dialekt ej:) Ej synst ej burde vinne rett og slett fordi uansett ka ej prøva så får ej aldri kvite tenner. Pussa tennene minst 2 ganga om dagen men dei blir aldri kvite. Ej he leenge hatt lyst til å prøve smilelab og ditta va jo en fantastisk mulighet!! Så vil ej sei at du he en skikkelig fin blogg, du skrive veeldig bra åsså e du nydeliig <3

    10. Jeg vil vinne fordi jeg syns at jeg har gule tender. Jeg pusser 3 minutter på morgonen og på kvellen, men den gule fargen ELSKER meg! haha. Kjøpte tandblekningspenner for sånn 1 månad siden, og den virket ikke. Derfor vil jeg prøve noe som fungerer, og jeg har en følelse av at SmileLab fungerer. Har lenge hatt øyene på SmileLab, og så kommer denne konkurransen opp! Perfekt jo!
      Unnskyld min svorsk, men er svensk haha
      [email protected]

    11. Ej vil vinne sida ej aldri blir fornøgd med tenna mine, uansett kor mykje ej pussa so blir dei aldri kvitare! Så hadde håpt smilelab funka! Og jula nærma jo sej med stormskritt, da ejo det ekstra fint med kvite tenne slik ej kan glise med god samvittighet!
      Håpe du he de bra, ej savna å gå i klasse med dej solstråle 🙂
      Stor klem!

    12. Jeg vil vinne pga at jeg har fått meg tannregulering nå nettopp så for å feire når det er slutt vil jeg hvite de til! Har prøvd smilelab hos ei venninne å vart så overrasket over det!
      PS: Grattis med dagen!❤️
      [email protected]

    13. [email protected]
      Jeg syntes jeg fortjener å vinne rett og slett fordi uansett hva jeg prøver har får jeg aldri hvite tenner.. Jeg pusser tennene opp til 3 ganger daglig, men det hjelper ikke. Har lenge hatt lyst på smilelabs, men aldri fått muligheten til å kjøpe det. Dette hadde vært en fantastisk mulighet! 😀
      Uansett jeg elsker bloggen din, du inspirerer meg virkelig! Stå på videre 🙂

    14. For 4 år siden var jeg og en vennine og lekte på isen. Jeg snublet og knakk begge fortennene, men kansje i 12 tia fikk vi tak i tannlege som var kjempe snill og kom på jobb så dro vi dit og hun limte på tennene. Den ene tanna er død, og når 1 tann er død skifter ALLE tennene farge fikk jeg høre. Men jeg får lov å bleke tennene om 2 år + at jeg skal få to tenner de skal skrue inn. Jeg har greid og hoppet på trampolinen der vi var mange så snubla jeg og ei anna så fikk hun en av mine fortenner i hue… Så den ble mer død. Måtte till tannlegen og lime igjen. 🙂

    15. Hei!
      E synst e burde vinne fordi uansett ka e prøva så får e ikke kvite tenne,e har prøvd lenge å pusse dei fleire ganga for dagen men de går ikke! Å e har hatt lenge lyst til å kjøpe ditta å når e kom inn på bloggen din her så va de en fantastisk mulighet synst e! Du hadde en utrulig fin blogg å,å du va nydelig! 🙂 Stå på videre! <3
      Lykke til alle andre å 🙂

    16. Jeg synes jeg burde vinne fordi jeg aldri har vært førnøyd med tennene mine. Har hatt streng før, men liker de fremdeles ikke. Hater å smile med tennene minee, foordi de er så stygge og ikke særlig hvite.. Hadde blitt så glad om jeg vant! Du har utrolig fin blogg Laurie og har komt utrolig fort opp på ålesundlista. Heheh, det foårstår jeg jo da, du er kanllgod skriver! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg