verdens beste..

Igår fyllte jeg 18år og nå tenkte jeg å fortelle dere litt om dagen igår.

Jeg stod opp i 9 tiden og dro rett på treningssenter og trente der en times tid. Senere på dagen fikk jeg besøk av fire venninner. Gjett hva de hadde med seg til meg da? 

Gaver, penger, kake, brus og godteri. Jeg har seriøst verdens snilleste venner. Det føles veldig deilig å vite at du har venner som gjør hva som helst for at du skal føle deg vel. Ah, så heldig jeg føler meg hihi! Før jeg glemmer det så må jeg si at ingen gjettet riktig på gjettekonken jeg hadde for litt siden så da blir det ingen linking denne gangen. Men ikke fortvil: Dere kan alltids vinne smilelab strips heer

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg