NORGES 24. MEST LESTE BLOGG!! ÆÆÆHH, 7 300 LESERE!!

*LIK* dette innlegget hvis du vil ha julekalender op bloggen i HELE desember.

Hvis mange har lyst på det så skal jeg skaffe mange bra premier. Om jeg så må kjøpe hver eneste selv. Type klær fra sheinside, sminke fra kicks, iphonedekslker, smykker, skjerft, ting fra coverbrands og sånt.

Om det høres bra ut *LIK* dette innlegget. På den måten får jeg et hint om at dette er ønskelig og kan kjøpe inn premier og snakke med sponsorer osv.

I dag ligger bloggen min på 24.plass blant de mest leste bloggene i hele NORGE. Tenk at lille meg har oppnådd noe sååå stort. Det føles helt uvirkelig… Nesten 200 stykk har delt innlegget mitt om nettmobbing hittils, helt sykt. 


HER

Jeg føler definitivt presset som flere av de større toppbloggerene har nevnt tidligere. Men kun på en god måte altså. Dere er noen fantastiske mennesker. VIRKELIG!! 


(Et bilder fra i sommer. Savner å ha langt hår…)

Dessuten liker jeg svært godt å møte blogglesere hvor som helst. Så om dere bare vil si hei eller snakke med meg så er det bare å komme bort om dere ser meg. Og dersom speilrefleksen ligger i veska så skal du ikke se bort ifra at det havner bilder av deg på bloggen også. Kleine blikk og peking blir bare akward. Kom heller bort og si ”hei” eller noe. 

Et godt eksempel jeg lenge kommer til å huske er de fire jentene jeg så istad. Du kunne se godt at de leste bloggen min. De pekte, kviskret og smilte mens de så på meg. Obvious much sa du? hahaha

 – TAKK FOR AT AKKURAT DU LESER BLOGGEN MIN! 

15 kommentarer
    1. Hei, Laurie. Har faktisk lest bloggen din en stund, og om jeg ikke kjenner deg så vet jeg endel om deg.
      Vel… angående kommentaren fra den nazisten… jeg leste litt hos ham. “drittsekkpsykopatrasist” er han . Er han norsk kan/bør du anmld ham . Er han utenlandsk går det jo ikke. 🙁
      Må samtidig si at det står stor respekt av deg. Du er sterk… du har gjennomgått mye. Ta aldri til deg negativiteter…enten det er rase, kropp eller whatever…lov meg det. For du er flott, vet du. I kropp, sinn og skinn. Nydelig er du, og jeg ønsker deg alt godt mvh, per.

    2. per: Heisann du! Tusen takk for den utrolig hyggelige kommentaren. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke ta meg nær av denne kommentaren men såklart er det vanskelig.. hehe!

      Som sagt veldig fint sagt, tusen takk! <3

    3. Laurie : takk for søt tilbakemld på kommentaren min. 🙂
      Som sagt har jeg fulgt deg en stund, gamle bloggen… og jeg elsker innleggene dine, spesielt de seriøse og viktige. Og jeg elsker bildene dine… som f.eks det til dette innlegget..fra gamlebloggen. Men…du er like nydelig med kort hår.
      Håper du vil ta opp viktige saker i fremtidige innlegg, Laurie.
      God helg. 🙂
      Mvh, per.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg