smoothie time

Heei! Hadde det ikke vært for den sterke vinden så hadde jeg kanskje orket meg opp og ut for å jogge imorges. Kom nettopp inn igjen fra verandaen, holdt seriøst på å bli blåst bort. Værmeldingene viser at det ikke vil bli stort bedre vær de neste dagene heller – Heldigvis snur sola snart og da blir det forhåpentligvis litt lysere om dagene og bare det hjelper mye. Hvordan er været hos dere?

Selv om jeg aldri har vært glad i å spise mat rett etter jeg har stått opp så prøver jeg alltids å få/tvinge i meg noe. Dagens frokost eller lunch om du vil kalle det det, ble rett og slett en smoothie bare. Bra for magen er den, lett og lage og ikke minst sunn! Om en liten stund skal jeg ta bussen for å treffe en venninne. Etter det skal jeg mest sannsynlig gjøre en av Cassie sine workout videoer.   

Andre som er glad i smoothie?


6 kommentarer

Siste innlegg