Serieanbefaling: Revolution – Serien du vil angre på om du går glipp av

Hei og god kveld! 🙂 Jeg ser skjeldent på tv men denne serien vekket interessen min for litt tv titting med engang. Serien har gått på FOX i USA, og er endelig kommet til Norge også.
Kort fortalt så handler tvserien Revolution om at en gruppe revolusjonærer konfronterer et autoritært regime 15år etter en øyeblikkelig global avstenging av alle elektriske produkter, bedre kjent som ” The Blackout”. Også skjer det masse spennende som jeg såklart ikke kan avsløre siden jeg har lest en del om serien allerede.
Revolution ble kåret til den mest sette nye serien i USA i sesongen 2012-2013! Det sier ganske mye bare det! Hjertet mitt banker fortsatt etter å ha sett sneakpeak av hva vi i Norge kan vente oss. Premieren er den 16.desember, og jeg må si det kribler litt i bena akkurat nå tihi. Den kommer til å gå på TVNORGE til de som lurer. 
I serien vil dere blant annet komme til å se skuespillerene:
– JD Padro som spiller Nahuel i Twilight Breaking Dawn part 2
– Elizabeth Mitchell ( Juliet fra tv-serien LOST)
–  Giancarlo Esposito (Gus fra Breaking Bad) 
– Billy Burke (Han som spiller faren til Bella i alle twilightfilmene)
Sjanger: Sience fiction, drama og Action/Eventyr
Produsenten bak serien er den velkjente J.J Adams. Han er produsenten bak filmene Mission Impossible 5 og Star Trek Into Darkness om jeg skal nevne noen.


Vel, er det noen av dere som har tenkt å se den 1.episoden eller?

// Reklame//
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg