Juleball ikveld

Tror jeg har glemt å fortelle dere at jeg i siste liten skal dra på juleball iår?! Ikveld rettere sagt. Iiiik, gleder meg som en unge!! For øyeblikket så skal Marianne og Katrine akkurat til å ta taxi til byen. De kom bare innom en liten tur før de skal videre til noen andre venner. Jeg venter nytt besøk igjen. Denne gangen av Grace, Karoline, Silje og Pernille. Vi skal nemlig ordne oss hjemme hos meg før ballett. Før i dag var jeg på biblioteket og leverte inn noen bøker + på XXL for å se på proteinpulver. Ellers har jeg tatt den ukentlige leilighetsvasken mens jeg danset rundt som en gal og skrek for full hals :)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg