Julekalender luke 14: Vinn et gavekort til en verdi av 500,-

I dag gir jeg bort et gavekort på 500,-  fra Handelsportalen.no. De har forresten 50% rabatt på Iphone 4S deksler på hele nettsiden HER, så sjekk ut det! De har masse masse rabatter gående akkurat nå, du finner veldig mye til under en hundrings. Trykk HER for å bestille.

Som dere sikkert har lagt merke til så kjører jeg dobbel luke på julekalender, sånn at flere får mulighet til å melde seg på hver gang. Men det kommer jeg ikke til å gjøre i dag Så dere har kun frem til ikveld kl.00:00 på å melde dere på, så hurry up søttiser! 

Slik melder du deg på:

1. Lik facebooksiden min HER

2. Legg igjen en kommentar der du skriver hvem du er, hvorfor akkurat DU leser bloggen min og hvor lenge du har lest den. 1-2 setninger er nok men om du skriver mer så kan det øke vinnersjansene dine 🙂 Husk fullt navn og at det er du som vinner sitt ansvar for å kontakt MEG innen 48timer hvis du vinner.

Vinneren av et x-lash vippeserum er Mia Urke og vinneren av en personlig almanakk ble Viktoria Øie Mek. Gratulere til dere! Ikke fortvil om du ikke har vunnet hittil, det vil komme flere sjanser senere. 

 

85,- HER

79,- HER


85,- HER

6 kommentarer
    1. Fikk kommentar fra deg her forrige dagen om at man kunne vinne vippeserum på bloggen din den 14., så da gikk jeg inn hit nå (glad og fornøyd) helt til jeg ser at det ikke er det man kan vinne… Har vippeserumluken vært eller kommer den senere? Om den har vært blir jeg skikkelig skuffet …

    2. Camilla: Om litt kommer en julekalender luke med 2stk swiss clinique vvippeserum til en verdi av 1495,- pr.stykk er det vel. + En 40%rabattkode.. Den kommer mest sannsynlig nærmere juleaften. X-LASH vippeserum luken har allerede vært som du kan se i dette innlegget:) – Takk for kommentaren, kommenter gjerne oftere! 😀

      Hilsen Laurie

    3. Jeg er med! 🙂 Du vet en del om meg, men jeg kan jo si litt likevel..
      Jeg er 16 år og driver med sportsdans og hiphop på fritiden, jeg konkurrerer i dans rett og slett. Jeg elsker det! Jeg har lest bloggen din utrolig lenge, kan ikke huske når jeg først fant bloggen din! Skulle såklart vært bedre på å kommentere den, så jeg skal prøve å være flinkere til det 🙂 Jeg liker bloggen din fordi jeg synes du skriver veldig bra og har et ryddig design, i tillegg er blogg-innleggene dine interessante og det er gøy å lese om personer man kjenner og sånn, hvis du skjønner? 🙂 Selv om du ikke vet helt hva du skal blogge om hele tiden, så synes jeg du blogger veldig bra og variert!
      Klem <3

    4. E får vel bli me e å! haha, du vet ka e hete osv,men men, e e mariam!
      e e 14 år,fylle 15 i september! E har gått på cheerleading i nesten 3 år, før e blei litt lei,å trengte ei pause! laget blei også oppløst,som gjor de litt værre på en måte! E e innom bloggen din flere ganga om dagen,mest fordi e lika å lese litt lange innlegg,se på bilde å høre om dagen til andre.E begynte vell å lese bloggen din når e så du la ut link på facebook,å e leste også den andre bloggen din!
      Du kjenne me fra før av,vet vi har mista kontakta litt,men de kan vi endreee:D E synst du blogga utrolig bra, altså du e en toppblogger rett&slett!:* Du har et ryddig design, som gjør de enkelt å finne fram, å lese innlegga osv.. Du har så å si aldri dei samme innlegga,som gjør at bloggen blir såååå mye bedre!! de gir hvertfall me lyst til å lese den flere gangaa:)<3 De gir også bonus at du har kvalitet på bilda dine!! Men de du burde gjør til at bloggen blir perf,e å ha flere videoa! bare sånn innimellom osv! tøyevideo,sminkevideo,giveaway,tag,outfit osv!:) E digga de å bloggen din, å e VET at bloggen og du kommer til å nå høyt!
      jaja, håpe e vinne,hahah <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg