Hva skal jeg blogge om?

Jeg vet dere er her inne og leser bloggen min. Og det er jeg kjempe takknemlig for, ikke misforstå meg nå. Det er alltid noen som vrir og vrenger på alt jeg sier men jeg sier det alikevel:

Bloggmotivasjonen min de to siste ukene har vært så og si på bånn… Har prøvd så godt jeg kan å kommet meg igjennom begge ukene med minst to oppdateringer hver dag. Jeg vil så gjerne blogge dødsbra for dere heletiden, men jeg føler ikke jeg når fram til dere på en måte, om dere skjønner? Fordi jeg ikke vet om dere vil ha hverdagsinnlegg, roomtour, lese om kjærlighetslivet mitt (…), videoblogger, innlegg om mobbing/kroppspress, trening eller noe totalt annerledes. Også er det alt fra 2-600 innom hver dag og veldig få kommentarer på hvert innlegg.

Jeg jobber med innlegg til bloggen i sikkert 5-7 timer hver dag og når jeg da får slengt i fjeset at ” Det synes at du har lagt på deg ja..æsj” eller ” Du ser bare helt utrolig stygg ut” eller ” Du er feit”, så mister jeg litt lysten til å dele så mye av meg selv på nett som jeg gjør. Tåpelige og useriøse kommentarer tar jeg ikke meg nær av men mister jo litt inspirasjon når jeg føler jeg ikke er ” Bra nok ” på en måte. Håper dere ikke oppfatter dette som et klageinnlegg, ville egentlig bare dele mine innerste tanker for øyblikket.

Alle leserene mine er absolutt ikke sånn og jeg prøver ikke å dra alle under en kam. For jeg vet hvor mange utrolig nydelige og snille, og fantastiske personer som leser bloggen min. Det har jeg fått erfare i flere uker nå, men det føles på en måte som at dere ”er her” men på en annen måte ikke. Dette er fordi dere ikke gir meg så mange tilbakemeldinger og konstruktiv om hva jeg kan gjør bedre/hva jeg allerede gjør bra. Hadde uansett blitt glad om dere kommenterte litt mer <3

Så jeg spør dere: Hva skal jeg blogge om folkens? Ikke si sånn: Videoblogg. Skriv heller hvilken type videoblogg osv. Utdyp svaret deres 🙂

Jeg håper DU som ellers aldri ville ha kommentert på en blogg men som er en trofast og fast leser av bloggen min legger igjen en kommentar på dette innlegget. 

– Rams opp alle forslag til ting jeg kan skrive om/videoblogge om/tema jeg kan ta opp, som dere kommer på! 

7 kommentarer
    1. Hei! Har nettopp begynt å lese bloggen din, og jeg synes den er bra. Spesielt hvis du deler dine innerste tanker. Så skriv hva enn som faller deg inn, og reflekter over alt du kommer over 🙂 Det er bra nok for meg i alle fall. Og ikke minst er DU bra nok. (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg