Oppsummering av helgen og bilder

Hæ?! Er det søndag allerede? Hat elsk forholdet mitt til søndager forsvinner visstnok aldri. Denne søndagen her ELSKER jeg, vet ikke helt hvorfor. Her kommer ihvertfall en oppsummering av lørdagen og i dag. Juleballet som var på fredag skal jeg skrive om senere tenkte jeg.

Lørdag:

Vi la oss engang mellom 0500 og 0530 på lørdagsmorgen, så dere kan tenke dere hvor trøtt jeg følte meg da jeg ”måtte” stå opp igjen rundt 12. Etter jeg og jentene mine som sov over stod opp i 12tiden så bestemte vi oss for å dra på burgerking. Der bestillte alle de andre hamburgermeny mens ”sunne” Laurie kjøpte seg en liten softis og litt chips hehe. Prøver å være sunn her okei? Ikke at verken is eller chips er så veldig sunt, men akkurat der og da føltes det ut som sunt inni mitt hode.

Da vi hadde spist ferdig gikk vi rundt på senteret bare. Kjempe koselig! Så måtte Karoline, Silje og Pernille ta bussen hjem igjen til Volda . Silje og Karoline er forresten fostersøskenbarna mine, tror jeg ikke har nevnt det på bloggen  før (?)

På kvelden leide jeg og B<3 filmen Mama, den var faktisk sykt bra! Ble litt overrasket, ahh, eeeelsker skrekkfilmer. Taco til middag ble det også, skikkelig lørdagskos. Vi byttet ut godteskålen med sunn snacks og dipp, yammi! At småe forandringer i kostholdet gjør store forskjeller har lagt merke til. Om du ikke har sett filmen Mama, se den! Lover deg at du kommer til å like den.


Søndag:

I dag tok jeg meg selv i nakken og dro på treningssenteret. Har hatt 2 dagers pause fra treningen på grunn av et stort gnagsår på foten. Det er alltid viktig å lytte til kroppen sin – Ikke kjøre på om du ikke føler det bra. Jeg hadde først 10min oppvarming på level 10, også løp jeg intervaller 30sek på og 1min av – 1×20 ganger ca. Alt i alt fikk jeg unnagjort litt over 1mil og er super fornøyd med det. Svetten rant da jeg var ferdig etter 1t og 28min på tredemølla. Lå foroverbøyd over mølla etterpå, men gud så deilig det føles å kjenne at du har brukt kroppen din!


Ellers har jeg ryddet litt på rommet mitt siden alle klærne mine ikke lå i klesskapet for å si det sånn. Uff, så lite gøy det er å rydde. Spesielt å brette klær og legge de sammen i skapet igjen. 

Fikk også noen spørsmål på hvordan jeg bruker å trene når jeg er på treningssenter, hva jeg spiser, motivasjonstips og et innlegg om det + kostholdet mitt kommer iløpet av neste uke. Spør også i vei under om det er noe annet dere vil ha svar på, så tar jeg med det også i innlegget bare.

9 kommentarer

Siste innlegg