Julekalender luke 16&17: Vinn 2stk vidunder vippeserum til en verdi av 1600,- + 40% rabattkode til alle lesere

Heisann!

Jeg har spart denne kalenderluken til i dag fordi hvor mye bedre ble ikke denne mandagen nå som DU har mulighet til å vinne en kjempe fin og dyr kalenderpremie (Swiss lashes vippeserum) fra swissclinic.no? Og ikke nok med det. Så snille som de i swiss clinic er så har de i tillegg gitt meg muligheten til å dele ut en 40% rabattkode til alle leserne mine. Skriv inn ”LAURIEJUL” på bestillingen din og få 40% avslag på DETTE , swiss lashes vippeserumet. Altså nesten ca. 300,- mindre å betale siden produktet originalt koster 795,. Koden varer ut 31.desember. 

Slik melder du deg på:

1. Ta et bilde av deg selv, hvor du smiler, post det på instagramprofilen din og hashtag #swissyourself under bildet. Husk e-post + fullt navn sånn at jeg kan kontakte deg om du vinner da!


Ulrikke Lund har uttalt, quote om dette vippeserumet: ” Jeg har brukt SWISS LASHES vippeserum på mine øyenvipper og bryn lenge. SWISS LASHES gjør underverker som får dem til å vokse ut med ultraspeed. ”

 

HildeChristina (Youtuberen) sine meninger om dette produktet: ” Øyenvippeserum som fungerer! Mange har spurt meg om å teste denne type produkter, og jeg har helt ærlig talt vært skeptisk og tenkte at det er en svindel. Nå har jeg brukt SWISS LASHES i tre måneder, og det er definitivt ikke juks! ” Flere omtaler rundt produktet som Kristina Andersen og Lene Orvik sin kan du lese HER hvis du ønsker.

Lykke til alle fine, gleder meg til å sjekke ut bildene til alle påmeldte etterpå. De vil bli trukket 2 vinnere som vinner hvert sitt swiss lashes vippeserum.

 

// Reklame. Jeg får IKKE betalt for å skrive dette innlegget, alt er 100% mine ærlige meninger //

 

12 kommentarer

Siste innlegg