Dagens antrekk: 161213

Da var jeg ferdig med å ordne treningsplanen for denne uken. Herregud så sliten og støl jeg kommer til å være når uken er over. Men jeg liker tanken på å ha skrivd det ned og lagt det ut på bloggen, no excuses this time around rett og slett. Enten så går man fullt inn for det, eller så lar man være. Har dere hatt en fin mandag så langt eller?

Var ute for å ta outfitbilder og gud så ekkelt det er når folk står og glaner på deg og gir deg en ekkel følelse av at du gjør noe galt. Dere skjønner hvilken følelse jeg mener sant? Uff, jaja. Prøvde uansett bare å ignorere blikkene til de som gikk forbi, mens jeg *poset* haha. Vet mange av dere har ønsket antrekksbilder på bloggen i lang tid, so here you go. Nå skal jeg lage meg litt middag før jeg tusler avgårde på årets aller siste cheerdance trening med jentene mine! Snakkes senere folkens! 

Hva synst dere om antrekket?

8 kommentarer

Siste innlegg