Årets julegaveshopping

Heia!

Jeg kom nesten nettopp hjem fra årets lille julegaveshopping. Håper jeg ikke er alene om å alltid gjøre alt i siste liten. Nok en gang.. Tiden flyer virkelig avgårde. Planen var opprinnelig å handle inn alle julegavene på rundt 1 time men ja. Det tok lenger tid enn forventet, og derfor ble det sen oppdatering i dag. 

Halsen min er ikke helt bra, den svir og klør som bare det. Uff. Har hatt vondt siden fredagen nå, og om natten så får gjør det vondt når jeg puster. Gi meg gjerne råd om dere vet om noe som kan gjøre for å bli frisk raskt. Takker på forhånd for alle råd og tips!

Er dere igang/ferdig med julegaveshoppingen?


Klarte ikke å si nei til å en Big bite etter å ikke ha spist kylling i karri på nesten to måneder… Gud, så godt det smakte hehe.
 

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

8 kommentarer
    1. For å bli frisk, må du ikke ha dine lauriemomenta hvor du skal synge drithøyt! Og du kan kjøpe noen halsdrops<3 jeg bruker å kjøpe de små mintdråpene fra vita, som er med kassa, og dryppe dem litt bak i halsen:) funker sim bare det<3

    2. Det så veldig koselig ut! 🙂 Men synd at du ikke er helt i form da. Mitt tips til deg er å ta c-vitaminkosttilskudd før du legger deg i kveld og ellers drikke masse vann. Jeg pleier alltid å gjøre det om jeg kjenner det på meg at jeg brygger på noe eller har en lei forkjølelse, og det funker kjempebra! Jeg våkner utvilt og frisk dagen etter 🙂 Et annet tips er å lage deg en Sitrus-hotshot, en egen liten bombe av gode c-vitaminer som er gode byggestener for kroppen din. Pluss at det er enkelt å lage og smaker veldig godt! Imunforsvaret vårt er som dårligst nå som kroppen ikke får nok D3-vitamin av solen siden den er svakere og fordi det ellers er kaldere ute. Derfor er det viktig å tilføye kroppen de byggestenene den ikke selv får naturlig 🙂 Oppskriften på Sitrus hot-shotten er her: http://misomy.blogg.no/1382376620_9829_hstens_favoritt_.html
      God bedring!
      Hilsen Mira

    3. Jeg som alltid er seint ute, var utrolig nok tidlig ferdig med julegavene i år!
      Mitt tips til å bli frisk er egentlig bare å lytte til kroppen og ta det rolig til du blir bra igjen. Og for guds skyld ha på deg varme nok klær! Jeg har selv en tendens til å tro at det er greit å gå i “sommerklær” selv om det er minusgrader ute, og brenner meg selv på den hver gang, haha.. :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg