Prom 2013: My dress + Linni Meister and INNA ++

Hei dere :)

Nå tenkte jeg å fortelle dere om juleballkvelden min, som var sist fredag. Før ballet tok jeg et bevisst valg på at jeg ikke skulle drikke noe som helst før ballet. Så jeg droppet vorset som var før ballet, sånn at jeg fikk bedre tid til å fikse meg. Like så greit. Siden ting alltid blir blåst opp når alkohol er inni bildet.. Anyhow, så hadde jeg det helt greit på ballet, ikke supert men gøy alikevel. Musikken var ikke bra i det heletatt. Uff, herregud men men..  Jeg og vennene mine kom bort fra hverandre så jeg endte opp med å tilbringe mesteparten av kvelden med andre jeg kjente. 

Møtte forresten sikkert 15-20 blogglesere den kvelden!! Det er veldig koselig at dere kommer bort og snakker til meg når dere ser meg. Ble stadig vekk stoppet når jeg gikk forbi noen som leste bloggen min. Veldig uvant men utrolig gøy å vite at sååå mange kjente meg igjen fra bloggen (L) Omtrent 90% helt ukjente mennesker jeg aldri hadde møtt før – Og de fleste kom løpende mot meg og skrek for full hals (over musikken): ” Er du hun Laurie?!? Jeg elsker bloggen din!!!!! ”. Søøøtt! Er alltid moro å møte folk som leser bloggen din.

Gikk rundt med en av leserne mine som het Ingrid, danset og snakket om alt mulig. En utrolig snill jente. Tok dessverre ikke så mange bilder fra selve ballet, selv om jeg hadde kameraet i hånden hele kvelden. Surret båndet rundt hånden til og med *sukk* Dumme meg -.- 

Kjole fra BYoung // Øredobber fra Glitter // Sko fra Bik Bok

Valgte å ha på meg kort kjole siden alle venninnene mine valgte det også. Angrer litt i ettertid på at jeg ikke tok en fotsid kjole. Det ser så mye mer elegant ut enn en kort kjole du går rundt og drar ned hele kvelden, fordi du vil unngå å flashe hele baken.. Haha, uff. Jeg lærer virkelig aldri. 

Bildene over er lånt av Jhonatan Kalsnes aka Kjendistegneren som de fleste kaller han, hadde tegnet en tegning av Linni, og gud så rørt hun ble da hun fikk se den. Gutten er den mest talentfulle tegneren jeg noen gang har sett eller møtt. Gikk på videregående med Jhonatan i 201/2012 og han virker som en veldig hyggelig gutt! Han kommer til å nå langt, det er jeg helt sikker på :)

Gråt som bare det da INNA var på scenen, hun var utrolig flink til å både synge og danse. Etter at de hadde vært på kom hun ned til oss som stod fremst ved scenekanten og sa hei og hilste. DET imponerte meg. Snakket til meg og de 3 jentene som stod og hylgråt mens hun sang gjorde hun også, aww. Opptil flere ganger. Hun hadde forresten med seg to flotte mannfolk som var backup dansere. De imponerte stort da de kom inn igjen og løp over scenen og tok backflips, araber flikk og hjul uten hender. Galninger hehe! 

Har dere vært på juleball iår?

8 kommentarer

Siste innlegg