Trenger deres hjelp!

God kveld blogglesere!

Ikveld trenger jeg deres hjelp til å velge ut hvilke TO videoer jeg skal spille inn de neste dagene. Begge videoene vil bli lagt ut innen nyttårsaften, det er garantert. Akkurat når er jeg ikke sikker på. Tror den første kommer ut til helgen. Kan si ifra når jeg har spillt den inn!

Istedenfor å lage en video som ikke faller i smak hos dere, så har dere nå muligheten til å få velge hvilken video jeg skal lage. Under kan dere velge mellom 6. videoblogg alternativ. Hvilken TO er DINE favoritter?

Imorgen skal jeg på julebord på kvelden. Skal bruke resten av kvelden før jeg legger meg på å velge ut et fint antrekk. Det kan ta sin tid.. Sov godt alle sammen 🙂

Jeg hadde satt veldig stor pris på om DU hadde kommentert under hvilken 2 videoer jeg burde lage!

11 kommentarer

Siste innlegg