En sneakpeak

Torsdagen er her, og imorgen er det heeelg, woho! Nå kommer det en sneakpeak av kjolen jeg skal ha på meg på julebordet. Gleder meg. Kanskje ekstra mye til å spise meg god og mett på julemat. Meg+mat= Et matvrak. The Biggest Loser Show – Here i come. Trillende. Hehe, neida. 

Akkurat nå holder jeg på å øve inn sangen jeg skal fremføre på julebordet. Det skal KLART OG TYDELIG være sagt at jeg ikke har sunget eller fremført siden januar i år. Så dette kan bli i-n-t-e-r-e-s-s-a-n-t. Om jeg skal være ekstra vågal så tar jeg med speilrefleksen og filmer hele greia. Vi får se! I dag har jeg treningsfri. Utførte gårsdagens økt som var å løpe 8,1KM også gjorde jeg gerilja intervaller på 1×10 ganger på nivå 12-14 + på 18. Byttet litt om på nivåene. Siste nevnte, altså nivå 18 var mest gøy å løpe på. Følte meg som superwoman der jeg løp *knis*. Merker at det er mye gøyere å trene når man gjør det sammen med venner. Må gjentas B<3. Og ja, ikveld kommer det et temainnlegg ut på bloggen. Remember to check it out!

– Ha en fiiin torsdag alle sammen 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg