Pictures from christmas eve

Her kommer bilder fra min juleaften. Skulle egentlig legge de ut den 26. men glemte det. Bedre sent enn aldri ikke sant?

Jeg hadde en kjempe fin juleaften. Feirte den hos beste Celina og famlien hennes. En annerledes men en veldig gøy jul! Vi spilte sikkert 10 runder (MINST) av kortspillet gris, spiste dessert og åpnet opp pakker. Fikk meg mye fint som dere kommer til å få se på ulike outfits på bloggen fremover. I gave fra bestisen fikk jeg maxi skjørt, noe jeg har gått rundt og gnålet om at jeg ønsket meg i lang tid. Wi! Det hjelper altså å mase litt hehe. De fleste bildene over er tatt av faren til Celina, jeg var ikke akkurat flink til å ta bilder selv. Håper dere alle sammen hadde det kjempe koselig med familien deres på årets beste dag!

Hvordan var deres juleaften?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg