Dagens antrekk

Vil først beklage for fraværet mitt i det siste. Ingen ord kan beskrive hvor dårlig samvittighet jeg får når jeg ikke blogger/blogger lite… Vel, fra og med nå blir det mye bedre blogging. Bloggen ligger nå øverst på min prioriteringsliste, sånn at dere vet det. Lå våken til kl. 04:30 i morges og skrev innlegg til dere. Alt jeg gjør for bloggen altså. Skrev ferdig et innlegg om mine nyttårsforsett, hvem jeg anser meg selv som i venneflokken og et om ****** * fenomenet. Har til sammen 12 innlegg på listen min, så dette er kun 3 av de hihi. Gle dere til mye spennende blogging fremover! 

Tenkte jeg skulle vise dere dagens antrekk også. Jeg og Rikke (Lille søsteren til Celina) har vært ute og tatt bilder, hun holdt på å blåse bort der hun stod. Lille stakkaren. Aner forresten ikke hvor flekken på genseren kommer ifra haha, genseren er aldri brukt, så ja.. Ikveld skal jeg og Celina være sammen med et par venninner av henne, I think. Skal se om jeg klarer å få overtalt de andre til å bli med på bilder til bloggen hihi. Men nå skal jeg hoppe i dusjen. 

Hva synst dere?

9 kommentarer

Siste innlegg