Juleblues ikveld

Da er dagen endelig her. Fikk streng beskjed om å ikke skrive om julebluesen på bloggen før i siste liten. De som jeg skal spille med har nemlig tenkt at jeg skal overraske de andre bandene som er der, med å synge sammen med de. Så det er ingen andre enn dere, meg og de fire bandmedlemme som vet om det hehe. Gru gleder meg, for tenk om jeg synger feil da? !Haha, da dør jeg sånn seriøst. Ikveld skal jeg først ha på meg en lilla jumpsuiten, deretter skal jeg ha på meg kjole/jumpsuit tror jeg. Neste på listen nå er lydprøven før ikveld. Håper dere alle får en fin helg! Skal overnatte med en venninne etter festen så blogger med bilder og alt om dagen i dag i morgen når jeg er hjemme igjen.

– Men vi snakkes, ønsk meg lykkelig på konserten da! 


*Lik gjerne dette innlegget*

5 kommentarer
    1. Så utrolig gøy! elsker selv å synge, så vet hvordan det er. Blir nervøs og redd for å synge feil rett før jeg skal på, men det pleier å gå fint. Håper du koser deg, og masse lykke til! det går nok bra ;D
      SV: Tusen takk for kommentarene på bloggen min ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg