”En opplevelse i seg selv”

Ligger rett ut som et slakt på sofaen, har nettopp snakket i telefonen med en kompis og etterpå får jeg besøk. Er forresten gøy å se all responsen på innlegget jeg la ut for to dager siden. Også ligger jeg på topplisten i dag også, wii! Dere er best :-*

Må bare fortelle dere om noe super kleint som skjedde igår. Klarte å plassere meg selv og rumpa mi rett foran herre toalettet etter at jeg var ferdig å synge. Så kom det en mann ut døra rett bak meg, dunket døren i rumpa på meg, og gud så flaut det var.. Han beklaget seg til det ytterste mens jeg bare sto og smålo.. Tihi! Er det mulig å være så dum?! Det værste var at det som jeg skulle legge ned i veska allerede lå oppi den…

Måtte kjøre frem og tilbake fra RUST – der som jeg sang og kulturhuset – hvor det var fest. Stress, men det gikk greit da. Klarte å rekke begge deler, og gud så gøy det var å fremføre for første gang på nesten 1år. Jeg er super takknemlig for at jeg fikk muligheten til dette, men jeg må si at å stå å synge mens du ser på din første ”store kjærleik” sin familie sitte på fremste rad, var en opplevelse i seg selv. Du leste riktig, hele familien hans.. Haha, trodde jeg skulle knekke sammen i latter der jeg stod oppe på scenen. Det gikk heldigvis bra da! Fikk overveldende mye med applaus, folk som plystret og ropte navnet mitt. Sto konstant og gliste mens jeg heiset på skuldrene mens folk plystret. *knis* Dere skal få se video såklart, slapp av. Må bare laste den opp først. Og da kommer dere til å skjønne hva jeg mener. 

¨

*Lik gjerne dette innlegget*

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg