Just my luck

Planen i dag var å stå opp kl.11 og dra på trening med to venninner. Men tror dere ikke jeg klarte å sove meg igjennom 12 tapte anrop, 5 meldinger og ja, slumre alle alarmene mine?? Hvordan er det i det heletatt mulig sier jeg bare.. Bestemte meg etterhvert for å dra til byen å bytte noen julegaver, men bussen kom såklart aldri. Satt nede på busstoppet i 18min og holdt på å bli dø av kuldesjokk. Standard Laurie style på vinteren. Jaja, just my luck. Fikk en telefon fra Ketlyn, så snill som hun er så inviterte hun meg hjem til seg ikveld. Føler meg kjempe heldig som har verdens mest omsorgsfulle venninner! Det føles ekstra godt i disse juletider. Det å både slippe å feire juleaften OG nyttårsaften alene hjelper veldig mye. – Skal forresten spise kalkun og alt annet som man spiser kalkun sammen med med min kjære kl.6. Må fikse meg før jeg blir hentet. SMASK 

Ha en finfin nyttårsaften verdens beste lesere! Klem til dere alle fra meg 

5 kommentarer

Siste innlegg