Mine nyttårsforsetter

Er det nå jeg skal fortelle om alle nyttårsforsettene mine som er sykt awesome? Men som like etter blir glemt bort? Bare tuller.. Denne gangen er jeg faktisk veldig seriøs angående punktene som er skrevet opp. Skulle ønske jeg også kunne skrive at jeg skal bli supert tææn til sommeren, jobbe hardt på skolen and so on, men det jeg jo ikke.. Buhu, men jeg har likevet skrevet om de tingene jeg kom på. Håper innlegget faller i smak hos dere.

– Jeg skal prøve å stresse mindre. Noen ganger kan det bli litt for slitsomt for det stakkars lille hodet mitt å alltid si ja til absolutt alt. For å ikke snakke om kroppen min. Selv om jeg skulle ønske jeg hadde en superkraft som gikk ut på at jeg kunne reise i tid og være på forskjellige steder til samme tid så må jeg huske på at jeg bare er et menneske jeg også.


// Lånt fra AuroraMohn //

– Finne meg en jobb og starte å spare meg opp penger til å oppfylle drømmen min om å dra til USA i 1år. Hva eller hvor jeg skal er ikke bestemt, oppdaterer dere fortløpende når jeg har undersøkt litt rundt. Plassene som virker kjempe fristerende atm er NY, LA, California og North Carolina, men vi får se. Absolutt ingenting er 100% bestemt som sagt.

– Bli flinkere til å ta imot kompliment fra andre. Bruker liksom å stå der og bortforklare hvorfor ikke genseren min den dagen ser fin ut, om noen sier at den er kledde meg. Eller om noen sier at jeg er flink til noe så ej kjapp med å åpne opp smella og si ”Naaaij, det er jeg ikke.. sånn egentlig…”. Er så dumt å ha en sånn tankegang generellt, så dette blir nok mitt viktigste nyttårsforsett.

– Være mye mer med de i gjengen før vi blir splittet fra hverandre etter sommeren. Gruer meg så mye til det.. Vil ikke tenke tanken på at beste jenta mi snart flytter fra meg.. Kommer liksom ikke til å bli det samme uten hun om dere skjønner?

– Jeg skal bli FIT og få sixpack innen Norges mesterskapet som er den 22.mars 2014. Det at ”alle” cheerleadere ser fabulous ut året rundt er bare en myte om dere ikke visste det hehe. Det er kun på Bring It On filmene de har sixpack, bein som er toned og stor rumpe året rundt. Sånn er ikke den virkelige verdenen, her må det jobbes for å komme seg i best mulig form før en konkurranse. Sitter her med valkene mine og lurer på om det faktisk finnes en sixpack under alt dette her.. hehe, neida.

Sparket bare opp denne heelen på gøy, var alt annet enn varm da jeg gjorde det sånn at dere vet det 🙂 


Sånn ser altså cheerdrakten min ut, elsker spesielt underdelen + diamantene eller rhinestones som det heter.

– Utforske flere klesstiler. Kanskje som å gå mer i maxiskjørt, skinnjakker og tank tops? Det er jo bare så fiiint. 

– Bli kvitt sperren min for å gjøre flikk flakk alene. Jeg kan jo det og det vet jeg kjempe godt. Har gjort det mange ganger før så her må jeg bare stole fullt og helt på meg selv å ikke slutte å tvile på om jeg vil klare det uten en spotter. 

– Ta en tatovering nedover ribbeina om jeg ikke feiger ut nok en gang. Har grublet på hva som kan stå på den i 1,5år. Ubesluttsom? Jepp, det er jeg. Kom gjerne med råd om dere vet om en fin quote eller et dikt som ville passet.

– Slutte å sammenligne meg så mye med ”alle” andre, for det har jeg funnet ut at funker svært dårlig. Blir alltid bare lei meg og nedfor. Begrepet ” Jeg ER bra nok som jeg er.” – skal jeg skal prøve å si til meg selv mer det kommende året.

– Oppleve mye mer enn det jeg tidligere har hatt gjort. Som å dra på jenteturer, takke ja til muligheter jeg blir tilbydt, dra på konserter og ta flere sjanser enn før. For hva har jeg egentlig å tape på det?

Hva er deres nyttårsforsetter?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg