Siste mennesket på kloden til å ta i bruk insta-appen – Hva er din instagram?

Instagram oppdateringene mine er ikke noe å skryte av.. Det kan ha noe med at jeg finner det mer interessant å se på andres videoer og bilder på kanskje? – Enn å faktisk legge ut noe selv. Og for det 1.så tror jeg at jeg var det siste mennesket på kloden som tok igang å bruke denne appen. Og for det 2. har jeg vært for lat til å orke å ta bilder når jeg først gjør på noe spesielt. Andre som er sånn også? Skal uansett skjerpe meg og brette ut livet mitt der også sånn som jeg gjør på bloggen. For det er vel det sosiale medier er til? Heter noe så cooolt som Lauriedeline, følg meg gjerne hvis du vil. Dette innlegget er forhåndsskrevet, så når dere leser det så er jeg på vei mot Trondheim, i en fullstappet bil. Skal prøve å skaffe meg wifi når vi kommer frem. Hadde vært veldig koselig om jeg hadde møtt på noen av dere bloggleserne mine som bor i Trondheim, mens jeg for en gang skyld er her. Vet noen av dere har hatt lyst til å møte meg – og jeg vil gjerne møte dere også <3

Følg meg på insta daaaa (Lauriedeline) – Hva heter du? Skal såklart følge dere tilbake igjen.  Sjekker ut så mange profiler som jeg rekker iløpet av dagen. 

16 kommentarer

Siste innlegg