Dagens antrekk – Stripes and maxiskirt

Heia søtinger 

I dag har jeg vært på et møte angående noe som foreløpig er topp hemmelig. Haha,just kiddin, var bare noe jobbrelaterte greier. Trenger jo å spare opp veldig mye påtross av at jeg kan søke lån av lånekassen om jeg skal på utveksling osv. Det er mandag igjen og i morgen skal jeg på min første cheerleading trening siden oktober ifjor. Får nesten kramper av at jeg konstant sitter å gliser mens jeg rister haha. Klarer dere å se for dere det?!

Traff også på Thea i byen istad. Snakket litt med hun men med tanke på at hun var på jobb så skal vi snakke mer senere ikveld. Og på torsdag skal vi trene to ganger sammen. En joggetur på dagen og en styrkeøkt på kvelden. Thea er en av de venninne alle ønsker seg. En du både kan snakke med om alt, stole på, som alltid er ærlig og rett fram om det trengst og er veldig snill mot alle rundt seg. Love you so much Thea 

Festen jeg var på på lørdag var gøy bortsett fra at ingen av jentene der inkluderte meg eller snakket til meg.. Hvorfor? Har ikke peiling. Om jeg smilte til det så fikk ikke jeg noe tilbake, var kun hun ene som smilte litt til meg. Så jeg hang med gutta jeg, hele kvelden og forsåvidt natten også. Litt kjipt siden jeg ikke ante hva jeg kunne ha gjort som gjorde at de ikke engang sa hei til meg. Ikke visste noen av de andre det heller.. Men sånn er det vel av og til, eller? Ble litt tid til flørtings før vi dro hjem i 5tiden på morgenen haha. Tror jammen det jeg er forelska… Eller ihvertfall bettatt da!

Likte du dagens antrekk?

7 kommentarer
    1. Så kjedelig at de jentene oppførte seg så dårlig! Jenter er virkelig noen rare skapninger, så så kanskje like greit at du ble å henge med guttene istedenfor! 🙂 Ikke bry deg om de jentene, det er jo bare de som gikk glipp av å bli kjent med deg, så du tapte ingenting på det! 🙂
      stilig antrekk foresten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg