En titt bak den ”perfekte”-fasaden?

Søte Ketlyn er her nå, hun kom bort en tur etter skolen. Har ikke gjort så mye i dag bortsett fra at jeg var på et møte i 1tiden, også har jeg dusjet og tatt bloggbilder.

Men dere? Tenker å starte med noe nytt på bloggen fast 1 dag i uken. Helt ærlig så går jeg ihvertfall litt lei de ”typiske” rosabloggerne som later som handler om at alt er så rosenrødt heletiden. Bloggere som fremstiller seg selv som at de er mye bedre enn deg som er bloggleser, skriver om alle de dyre veskene/klærne sine og om hvor bra livet er, dag inn og dag ut. Får nesten spy i munnen av å tenke på hvor lei jeg noen ganger blir av sånt.. Er dere ikke enig?

Derfor starter jeg fast hver torsdag med å svare på spørsmål som de færreste andre bloggere ville ha besvart på sine blogger. Vi kan kalle det for Naked truth-thursdays. Som oftest får man ALDRI svar av bloggeren om man stiller et litt vel personlig spørsmål eller type sånn her ”Hvordan vet man at man er 100% klar for.. ja..?” Man blir oftest sittende å lure på om hun i det heletatt leser over kommentarene sine. Har selv opplevd lignende flere ganger og vil derfor glemme alt det rosenrøde, for ÈN dag i uken: Torsdager. Har blitt dratt mot at jeg har MER vil å inspirere dere på andre måter, enn å bare fortelle om alt som er supert, poste dagens outfit og alt annet overfladisisk.. Det jeg mener er at jeg vil slippe dere inn litt ”Bak-Fasaden”. Vise dere en ny side av meg selv. Høres det bra ut eller? – Kall meg gjerne et dårlig forbilde men vit at dette er MIN blogg og dette er måten JEG velger å kommunisere med leserne MINE på! 

– Fyr løs med spørsmål eller tips til hva noe jeg kan ta opp i førstkommende torsdags Naked truth-thursday. Som f.eks å skrive om mobbing, kroppspress, rasisme osv osv.



*Lik* og del gjerne dette innlegget.

13 kommentarer

Siste innlegg