Ser ut som en alien

Husk å komme med spørsmål og forslag til Naked truth- Thursdays HER

Som bildene under fint avslører så kjøpte jeg meg en ny foundation for et par dager siden. Og den ser ut til å være litt for lys for meg (Såklart ikke i vanlig dagslys), men pågrunn av blitsen på kameraet. Dere må for all del ikke tro at jeg går rundt som en alien, haha.

Regner med de fleste er tilbake på skolebenken etter en deilig juleferie? Det føles sikkert helt jævlig om jeg ikke husker helt feil (?) Selv har jeg noen spennende planer i vente fremover. Prøver jo å få spilt inn en CD som jeg såvidt nevnte for en stund siden og ja, jeg er veldig lykkelig akkurat nå!!! Kan ikke fortelle dere hvorfor eller hva det gjelder helt enda dessverre…… Hater å utelate å si B når jeg allerede har sagt A, men sånn får det bli denne gangen. Kjøpte meg den lilla toppen  jeg har på meg i dag, er ikke den bare sykt fin? Smykket er også nytt, kjøpte det på Cubus til de som lurer. Må snart løpe ut døren igjen, vi snakkes ikveld om jeg rekker å blogge mer!


Del gjerne dette innlegget!

5 kommentarer

Siste innlegg