Dagens antrekk – Pink scarf and skirt

Kom med forslag til temainnlegg + spørsmål HER

Hallo! Vedsiden av meg sitter det en viss person som er helt inni pcskjermen. Tror han ser på fails-videoer eller noe i den duren. Han sitter ihvertfall å smiler for seg selv konstant, gutter altså… Måtte forresten på et møte etter trening igår så rakk ikke å blogge mer. 

Det er torsdag igjen, kun en dag igjen til helg nå!! Helgen min blir super travel da but still, helg er helg. I morgen så får jeg overnattingsbesøk av Eirin, og på lørdag og søndag skal BÅDE cheerleading og cheerdance laget jeg går på ha treningshelg, samtidig. Ikveld skal jeg på min første turntrening på over 3-4måneder, gruer meg. Gjett om jeg kommer til å være sliten jeg kommer til å bli på slutten denne av uken? Håper dere får en fin torsdag, klem ♥ 


Skjerf og topp fra Cubus Skjørt fra Vero Moda (?)

Prøver å bli flinkere til å publisere outfits oftere, selv om jeg ikke er super kreativ i klesveien, så det er lovt til å si ifra om det blir litt mye. Det er kjempe gøy å lese alle de fine kommentarene dere legger igjen, og jeg synst det er bra at flere av dere mener at bloggen min er blitt bedre den siste uken. – Tusen takk for at dere leser bloggen min!

Hva synes dere?

*Lik* og del gjerne dette innlegget!

7 kommentarer

Siste innlegg