Blogganbefaling – Sofie Laxaa

Før jeg legger meg litt nedpå tenkte jeg å komme med en blogganbefaling til dere. Jenta bak bloggen heter Sofie Laxaa og jeg har lest bloggen hennes siden dag en. En ting jeg virkelig beundrer ved Sofie er at hun alltid virker så happy og sprudlende. Hun har en litt mer laidback holdning enn andre jenter jeg kjenner, hun er en av de som som oftest ser det positive i kjipe situasjoner (Istedenfor å bli irritert eller baksnakke andre) og hun blogger f.eks lite om negative ting.

Fra mitt synspunkt vil jeg si hun fremstår som en utrolig skjønn, tværs igjennom god hjertet og vakker jente igjennom bloggen sin! Noe hun såklart også er sånn ellers. JA, jeg kjenner henne i virkeligheten, noe flere har spurt meg om på gata og på bloggen. Vi går begge i samme cheerleading klubb her i Ålesund så ja.

Som de fleste sikkert allerede har fått med seg så ligger Sofie fast på topplisten. Personlig mener jeg at bloggen hennes fortjener en MYE høyre plassering, men ja. Det er vel litt de samme faste som ligger høyest oppe heletiden (?) Bloggen hennes er fengende, hun legger ut store og klare bilder og hun ser ikke minst fabulous ut! Andrea B og Sofie og Krissy er definivt de tre fineste bloggerne jeg vet om! Og ja, om du er en personene som liker å se videoblogger så kan jeg herved forsikre deg om at dette vil du se mye av på bloggen til Sofie. 

Wow, bare se på den figuren da! 

 Dere kan forestille dere at hun er et stort musikalsk talent med tanke på at hun går både på sang, cheerleading og er med i et kor som heter Soul Children. Hun lærer b.l.a. dansekoreografier kjempe raskt og oser av spirit mens hun utfører hver bevegelser lett som en lek. Kjempe fin sangstemme har hun og ikke minst så er hun en meget dyktig cheerleading flyer!

På bloggen skriver hun om hverdagen sin, outfits, cheerleading, innkjøpsvideoer, bilder av seg selv og vennene sine og skriver flittig om sminke&hår. Anbefaler bloggen hennes på det sterkeste!! – Følg SofieLaxaa på instagram, for nydelige og inspirerende bilder og videoer (Noen av videoene der er litt loco, just sayin. Ikke si jeg ikke advarte deg….)  Besøk bloggen til Sofie HER

Har du vært innom bloggen hennes før?

Og noen mindre seriøse bilder.. Synes personlig det er mye gøyere å se bilder av bloggere som ikke tar seg selv så høytidlig heletiden, ikke sant? Sånn som sisteplass f.eks! Hun er rå!!

Og her er den såkalte ”Laxaa-dobbelthake” posen obviously. Må ikke glemme den hehe 🙂


Oj, det er gått over 4 timer siden jeg startet å skrive innlegget. Nå får det være nok, her er et siste bildet :

– Legg igjen bloggadressen din om du vil bli anbefalt neste gang.

*Lik* og del gjerne innlegget.

7 kommentarer

Siste innlegg