En sjokkerende wake.up.call.

– Der kan stille spørsmål om meg til Eirin HER, spørrerunden avsluttes imorgen.

Fikk vite en trist nyhet som jeg vil skrive litt om nå. Litt for å tømme hodet for akkurat nå trenger jeg en time-out fra all tenkingen. Det føltes som om at hele verdenen min raste sammen på bare noen sekunder.. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg opp på beina igjen, smile og være den glade jenta som jeg er 99% av tiden. Vet at dere mest sannsynlig ikke liker sånne deppe/klage innlegg på bloggen men det viser vel bare at jeg er menneskelig jeg også? Man kan dessverre ikke blogge om det overfladiske noen ganger… Dette er den realiteten og derfor skriver jeg også om den. Vil jo ikke virke falsk heller.

                                                                               ♥♥-

Må innrømme at når noe sånt som dette skjer, så kollapser hele meg helt sammen.. Og det vil nok ta litt tid før jeg blogger helt normalt igjen, gi meg uken som kommer er dere snill. Lover dere å komme tilbake igjen sterkere enn noensinne når jeg har sluttet å grine ut øynene mine, hehe neida, har det OK altså. Akkurat nå må jeg bare fokusere fullt og helt på meg selv og holde meg så busy som mulig, å ikke være så mye alene… Tipper mange av dere har hatt det sånn også, men for nå så vil jeg unngå å skape mer styr og tull.. Når ting roer seg litt ned derimot så lover jeg å fortelle dere hva som har skjedd… Men får nå så vil jeg holde ting litt for meg selv. Om jeg har forstått det rett så setter dere pris på litt mer personlige innlegg, eller? Sånn som DETTE  som jeg skrev for 1-2 mnd tilbake, det var over 150stk som delte det videre. Helt sykt…

Vil i tillegg poengtere at jeg IKKE skriver dette for å få sympati og ”Håper det går bra med deg” kommentarer, men fordi jeg vil vise dere at jeg absolutt ikke er glad all the time sånn som folk sier… Tingen er den at jeg bare ikke blogger så mye om ting som er mindre kjekt fordi jeg veldig gjerne vil inspirere dere. For jeg vil påstå jeg er en av de de mest useriøse personene på jordens overflate, tuller rundt heletiden med venner og tar meg selv lite høytidlig.. Kanskje litt for lite høytidlig av og til hehe. Uansett, så håper jeg at dere forstår at jeg synes det blir feil å late som om at er helt fint i en tung tid som denne! Dere er min rock, uansett hvor klisjeaktig det høres ut. Jeg VET at dere er der å stiller opp for meg MED ENGANG ting er vanskelig og tungt. Setter enormt pris på hver og en av dere!!! Det føles så enormt deilig å vite at dere bryr dere så mye om meg.

Kommentarfeltet ER stengt på dette innlegget 

men kontakt gjerne Laurie Yei Deline på facebook om det måtte være noe, svarer på alle meldingene deres der. Stor klem fra meg til dere, verdens aller beste blogglesere! Dere vet jeg elsker dere sant?  Trenger ikke engang å si hvor ubeskrivelig mye dere leserne betyr for meg! Cause you already know it.. Vi blogges igjen når jeg føler meg litt bedre.

 

– *Lik* og del gjerne innlegget om du støtter meg <3 Med tanke på at det ikke er mulig å kommentere innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg