Remember that girl who never gives up?

Så lenge klarte jeg å holde meg unna bloggen. De to siste dagene har vært noen av de tøffeste dagene i hele mitt liv. Har vært sykt nedfor men likevel smilt hver gang jeg har vært rundt andre.

Jeg tok meg selv i nakken i morges, og bestemte meg for at nå er det nok! Veldig triste ting skjer noen ganger, og med de mest fantastiske menneskene men man kan ikke la det gå utover hele livet sitt for det om. Holder på med et lite prosjekt som jeg satser på vil bli bra, det kommer ut på bloggen ut innen uken er over.

Dere må ikke misforstå. Jeg er er fortsatt veldig trist men vil ikke dra ned stemningen på bloggen og jeg vil stå frem som et eksempel på at man kan ha det veldig tøft men fortsatt gjøre det man ellers gjør, og skjule at ting ikke er bra på utsiden. Såklart må man snakke med noen om ting er vanskelig men ja, dere skjønner hva jeg mener sant? Jeg bor hundrevis av mil unna familien min og har ikke sett de på 11år og kan ikke huske forrige gang jeg gråt over det…. Jeg er sterk på slike områder, men kjente jeg måtte ha en bloggpause etter det som skjedde i helgen. Er tilbake for fullt igjen nå da. Tilslutt vil jeg si tusen takk for at dere er forståelsesfulle og sender meg den ene meldingen etter den andre på facebook. Selv om dere ikke kjenner meg eller vet hva som har skjedd osv. Har fått SÅÅÅÅÅ mange meldinger fra dere leserne, dere er så snille mot meg! ♥- Jeg har definitivt verdens beste blogglesere! ♥ TUSEN TAKK!!

Har dere savnet meg eller?

Var nødt til å ta med dette bildet som dere ser over. Dette er sånn jeg ser ut igjennom imellom hvert bilde når jeg knipser antrekks bilder til dere. Må seriøst kjøpe meg et belte snart. Her kommer noen mer seriøse bilder av dagens antrekk, hva synes dere?


Kåpe fra BYoung Armebånd fra Bik Bok Bukse fra ONLY Topp fra Bik Bok Skjerf fra Glitter

*Lik* og del gjerne dette innlegget videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg