Skal jeg ha livestream eller ikke?

Hei og god torsdag fininger 

Fikk mange kommentarer om at dere ville ha livestream da jeg spurte på bloggen før jul. Orker ikke å ha livestream med venner om 2stk ser på bare HAHAHA! Dere skjønner sikkert. Er som sagt litt usikker, så skal jeg eller skal jeg ikke ha livestream? Kommer DU til å se på isåfall? Om jeg skal ha så blir det før søndag en gang.

Spiste frokost til rimelig tid, i 10 tiden faktisk. Døgnrytmen min er tilbake til normalen altså, noe den ikke var sist uke for å si det sånn. La meg rundt kl.03-04 hver natt så der har jeg forbedret meg MYE. Vasket også badet, gangen og soverommet istad, ellers har jeg sett jeg på Ellen DeGeneres show. En av favorittseriene mine <3 Ikveld skal jeg på turn, tror jeg bare skal øve på backflip og flikk flakk, som er mine to hovedmål til NM i Cheerleading og Cheerdance.

*Lik* og del gjerne dette innlegget.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg