Svar på spørsmålsrunden av Eirin

Hvorfor har laurie plutselig kort hår? 😮

Plutselig og plutselig, hun har bare valgt å fjerne extensionen sin, er nok ikke verre enn det. 

Hvordan er det å være venn med hun?

Å være med henne er utrolig morsomt, hun kan finne på å si så mye rart. I tillegg ELSKER hun å prate. Hun prater nok mer enn hun tror selv, og for å være ærlig så faller jeg litt av av og til (beklager Laurie <3). Ellers så er hun veldig oppmuntrende å være sammen med, så hun er en av dem jeg liker best å gå til når jeg har et problem eller noe jeg vil snakke om, for hun er en god lytter. 

Er hun en overlegen person? 

Nei, Laurie er nok den minst overlegne personen jeg kjenner. Som sagt så elsker hun å prate, og særlig med folk det er lenge siden hun har sett. Hun kan smile til hvem som helst, og er veldig åpen for nye vennskap. 

Hva er hennes beste egenskap?

Laurie sin beste egenskap er veldig vanskelig å plukke ut. Hun har jo så mange gode! Men uten tvil så liker jeg at hun er en så god venn. Alle som har en venn som henne er superheldige. Hun lytter, kommer med råd og er oppmuntrende, selv når du ikke har bedt om det. 

Er hun godt likt blant folk hvor dere bor? 

Ja, hun er veldig godt likt faktisk. Hun er så grei og åpen at hun rett og slett ikke kan bli mislikt. Dette er en av grunnene til at hun har så mange venner. Omtrent hver gang vi er sammen, så snakker hun om en ny person. Jeg blir jo nesten helt forvirret. Men selv om hun har så mange venner, så klarer hun å holde styr på det, og det synes jeg er veldig bra og imponerende. 

Trener hun mye?

Ja, hun trener faktisk kjempemye. Det er nesten slik at jeg får dårlig samvittighet overfor hvor mye hun trener i forhold til meg. 

Bryr hun seg virkelig så mye som hun sier om bloggleserene sine?

Ja, det gjør hun absolutt. Hun leser hver kommentar, og sier gjerne til meg: ÅÅÅHH se så koselig denne kommentaren var! Hun setter pris på hver og en som er innom bloggen hennes. Forresten så blir hun veldig glad om blogglesere kommer bort å snakker med henne, og hun sier ikke nei takk til et bilde eller to. 

Hvor mye tid bruker hun på bloggen?

Laurie bruker veldig mye tid på bloggen. Hver gang vi er sammen har hun noe å si om bloggen, jeg tror nesten hun tenker på den hele tiden! Hun passer på å bruke god tid på hvert innlegg, både når det gjelder skrivingen og bildene. Og det gode resultatet på innleggene reflekterer all tiden hun har brukt, synes jeg.

Hvofor slanker hun seg sånn? hun har allerede en fin kropp synes jeg da?!??

Ja, kroppen hennes er helt nydelig. Jeg tror ikke at hun trener og spiser sunt for å slanke seg, men derimot for å ha et sunt og godt liv. Ja, hun har jo ting hun klager over, og som hun gjerne vil fikse på når det gjelder kroppen, men det har vel alle?  

Hva er det hun bryr seg minst om?

Det hun bryr seg minst om er nok mennesker som bare ikke klarer å være greie mot andre. Mennesker som bare må hakke ned på andre for å føle seg bedre selv. Det er folk Laurie gir blaffen i, folk som rett og slett ikke er verdige til å være en del av livet hennes. Og jeg synes det er kjempebra at hun greier å holde slike personer borte. 

I tillegg bryr hun seg ganske lite om hva andre synes om henne. Som dere kanskje har forstått, så kan hun stoppe midt i gata for å ta outfit-bilder, eller bare ta bilde av seg og vennene sine. Dette gjør hun uansett hvor mange som ser på, for bilder skal det bli uansett. Hun prater også så høyt hun bare vil, for de som vil høre på, kan jo bare høre! 

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

Dette var de spørsmålene jeg valgte å ta med. Håper dere har fått vite noe artig om Laurie dere kanskje ikke visste fra før. 

Xoxo Eirin 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg