.. Starter på diett og formbilder (?)

*Lik*  gjerne dette innlegget om dere vil jeg skal legge ut formbilder av kroppen min på bloggen den 3.februar 

”Work hard, and see results!”

Hei hei dere!

Jeg er sta som et esel – og når jeg først har bestemt meg for noe så er det ingen som kan få meg til å endre mening! Denne gangen har jeg bestemt meg for å starte på diett i 6 uker. Har kjøpt inn masse sunne matvarer, frukt, kosttilskudd osv, siden i dag er første dag på dietten. Gleder meg fra topp til tå – til å dele oppskrifter med dere og samt formbilder i håp om at jeg motiverer noen av dere leserne mine til å starte å leve et sunnere liv hehe. Så fra og med i dag den 20.januar skal jeg jobbe beinhardt frem mot å bli den beste versjonen av meg selv! Jeg vet jeg klarer det, og det gjør dere også! Så join meg gjerne om du vil ♥ 


”Believe you can and you’re half way there”

Kommer til å update dere ofte på treningsfronten men jeg skal ikke la all treningssnakket ta over hele bloggen. Bloggen min handler i hovedsak om mote, skjønnhet, meningene mine. Og slik skal det forbli, men sånn dere er forberedt på det så kommer jeg også til å skrive en del om treningen min. Ja, jeg har gått ned i vekt til dere som spør så mye. Ut ifra startsvekten min har jeg gått ned 5kg, på under tre uker, noe som er veldig mye på svært kort tid. Om dere ønsker det så kan jeg sikkert skrive et innlegg om hva jeg gjorde og hvordan jeg spiste? Skrik ut i kommentarfelte ihvertfall, om dette er ønskelig.

– Om dere måtte lure på noe, ikke nøl med å spørre i kommentarfeltet!

#Diett #Inspirasjon #Trening #FIT #Vekt #Vektnedgang

17 kommentarer

Siste innlegg