Gårsdagens antrekk

Hola! Endelig kan jeg sette meg ned å skrive et innlegg til dere! Har holdt på å jobbe med designet til en venninne helt til nå, type 5timer i STREKK, gøy men litt slitsomt haha!

Igår hadde jeg overnattingsbesøk av Eirin, jeg og hun skal jo delta med en dans på UKM så vi brukte hele kvelden igår på den + vi bakte brownies også satt vi på en skrekkfilm. Hvordan i alle daga er det mulig å spise en halv brownies kake om man går på diett??? Jo, det er mulig fordi dietten heter Lauriedietten, den er skreddersydd etter mine behov hehe. Bare tuller. Er streng med meg selv i hverdagene men i helgene så klarer jeg ikke å begrense meg.. Ikke bra… haha! 

Sånn så jeg ut igår. Jeg skal bli mye bedre på å planlegge og prioritere bloggen i uken som kommer, tenkte å gjøre kun bloggarbeid resten av kvelden så vi blogges!

*Lik* og del gjerne dette innlegget videre.

10 kommentarer

Siste innlegg