SALG PÅ NELLY: 40% PÅ KJOLER KUN I DAG!!!!

Nelly.com har gjort det igjen!! Ikke nok med at jeg allerede klikket hjem noen ting derifra i forgårs igjennom <a href="/klikk%20her“>Startshopen min, men så får jeg vite at de har 40% på ulike kjoler.. Ahh, hva skal jeg gjøre av meg? Er det andre som er sånn som jeg som ELSKER KJOLER OVER ALT PÅ DENNE JORD? Salget vare KUN til imorgen kl.1300 så hurry up om dere skal slå til!

Øynene mine triller nærmest ut av hodet mitt når jeg blar nedover kjole kategorien på nelly. De har virkelig bare SÅÅ mange fine kjoler inne atm. Ellers så har de mye annet salg også, på blant annet festsko, treningstøy og undertøy. Er lurt å i samme slengen lage seg en Startshop konto så får du igjen penger for å handle klær kjole på nelly. Om du f.eks kjøper en kjole til 299,- så får du igjen cashback på kontoen din og beløpet blir da: ca.20,-.

Altså, til mer du handler til mer penger tjener du på det. På Startshop har du muligheten til å velge imellom 140 ulike nettbutikker og de har ingen aldersgrense. Derfor er dette en smart måte å handle på via nettet! Og det er dessuten helt gratis å melde seg inn. (LINK) Er selv nettopp blitt medlem der!

1. HER


2. HER


3. HER. 4. HER

 5. HER 6. HER

 
7. HER

 

8. HER

– Alle kjolene over er 40% nedsatt , husk at salget kun varer til 29/1 kl.1300 da dere! Er det andre andre enn meg som skal slå til å kjøpe seg en fin kjole eller hehe?

( Annonselenker )

8 kommentarer

Siste innlegg