Et lite mattips

Hola!

I dag tenkte jeg å dele et lite mattips med dere leserne mine! Det aller beste jeg vet om er jordbær – spiser det sikkert 2-3 ganger i uken, så jeg tok det like godt med nedi salaten også noe som faktisk smakte bedre enn det kanskje høres ut. Til meg som er ekstremt utålmodig og som vil ha ting unnagjort kjappest mulig – så passer en slik middag eller lunch perfekt for meg. Dessuten er det veldig enkelt og lage og veldig godt! 

– Det du trenger er:

♥ 2 mini tortilla wraps

♥ 1 spise skje rømme

♥ 1 tomat

♥ 4 jordbær

♥ Riviera salat mix

♥ Mais

♥ 1-200gr svinekjøtt

– Slik gjør du:

♥ Steg 1: Kutt opp alle grønsakene, maisen og jordbærene og ha alt og oppi en bolle

♥ Steg 2: Stek deretter svinekjøttet i litt margarin eller olje og ha det nedi bollen sammen med alt det andre 

VOILA! Til og med jeg får det til, og det sier litt liksom… Server gjerne med rømme eller kesam på toppen om du ønsker det. 🙂 Lykke til! ♥ 

Takk for at dere kommenterer så ivrig for tiden, er kjempe gøy å lese kommentarene dere legger igjen i hvert eneste innlegg! Skal sette meg ned å svare dere alle etterpå. Utenom det så holder jeg på å fikse på designet mitt fordi jeg ble så lei av det forrige hehe. Det vil ta litt tid å ordne alt så bear with me. Ellers var jeg på et event igår kveld, derfor rakk jeg ikke å oppdatere dere mer. Da jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg kun orket å snakke litt i telefonen med en kompis også lallet jeg meg. Nå må jeg faktisk løpe, for vi skal avgårde til Ulsteinvik, heeeejdå!

Vil dere jeg skal legge ut ulike mat tips sånn av og til?

8 kommentarer

Siste innlegg