Skal jeg legge ut en sangvideo?

Jeg husker den gode responsen jeg fikk på forrige sangvideo, så jeg tenkte å lag en ny en allerede I MORGEN! Er dere keen på det eller? Hvilken sang skal jeg synge isåfall. Jeg har litt sånn dyp mannestemme just so you know.. 🙂

Her er videoen jeg lagde sist som tydligvis falt meget i smak hos flertallet av dere. Kan ikke si jeg hadde øvd så ivrig på forhånd men men:

Her i huset løper jeg rundt som en gal for å finne en fin bikini overdel som jeg passer. Om kun 5 minutt skal jeg til Molde, på et badeland med noen venner. Ikke et kjempe stort et, men et lite søtt et. Ikveld skal vi feire Gracy snuppa mi, så da tar jeg turen til Ørsta med buss i 4 tiden å fikse meg hos hun før festen starter. Satser på å få tid til å blogge til dere enten IMENS vi ordner oss eller etterpå. Ha en fin dag vakringer 

9 kommentarer

Siste innlegg