Party and pics of the dress

Hadde det SÅ sinnsykt naice igår at formen i dag er ræva, er det egentlig mulig? Skulle ut og ta bilder av kjolen jeg hadde på meg igår da jeg nesten besvimte :O

Ikke fordi jeg hadde drukket for mye alkohol igår (Er avholds..) men fordi jeg ikke har fått i meg nok søvn i det siste, også la vi oss i 6-7 tiden i dag liksom.. Har sovet til nå – ble plutselig oppringt av noen og da spratt jeg opp idèt jeg kom på at jeg ikke har blogget i dag!

Alt i alt koste jeg meg dødsmye igår, fikk bekreftelse på at jeg kan å twerke (jeg kan jo ikke det,lol) og jeg ble kjent med mange utrolig koselige jenter som jeg ikke kjente fra før av. To av de jeg ble kjent med var fra Bergen og leste visst bloggen min hver dag så det var ekstra koselig å høre!! Visste ikke at jeg hadde lesere derifra så ja. Etterpå kommer det bilder fra badelandet ut på bloggen so stay tuned for that also!

I dag har Grace baben min bursdag – tenk at du allerede er 18år søta!! Det er helt sykt hvor fort tiden har gått.. 🙂 Håper du koste deg igår skjønna, og at vi snart finner på noe igjen. Gratulere kjempe mye med dagen og stor klem fra meg! 

Hva synes dere om kjolen, er den ikke bare helt nyyyyydelig eller hva? 

*Lik* og del gjerne innlegget videre!
23 kommentarer

Siste innlegg