N.A.K.E.N

Morgenen igår gikk jo som nevnt til å finne en bikinioverdel som jeg kunne ha på meg 🙂 Fikk tilslutt låne en overdel av M som heldigvis kun var bitte litt for stor. Ble jentetur til Moldebadet på oss igår noe som var like så greit når gutta ikke ville stå opp for å bli med. Vi hadde en konkurranse om hvem som kunne stå lengst på hendene i vannet samt å stappe i seg mest junkfood på kortest mulig tid. Kan skrive under på at jeg herved har skeiet ut som aldri noen gang denne helgen, og om jeg vil vite hva vekten sier, hehe.. Det var det da. Jeg vant i tillegg den stå på henda konken, wi!

I nuet sitter jeg og ber til junkfood gudene om at de skal la meg slippe å legge på meg 10kg etter en helg hvor hjernen min er blitt lagt igjen hjemme… Formbilder til bloggen skal jeg OGSÅ legge ut imorgen, hvordan skal dette gå dere? Uff.. Håper dere ser frem til bilder av en større versjon av Laurie, lenge leve selvironien. Hallelujah at jeg kan le av meg selv noen ganger. Følte meg veldig nude da vi stod og tok bilder til bloggen mens folk stirret på oss men hva gjør jeg ikke for bloggen?

2stk fine bilder av Marianne, meg og Helene

Meg the queen og junkfood på Burgerking:

*Lik* og del gjerne innlegget videre!

6 kommentarer

Siste innlegg