Bloggtips anyone?

God kveld jenter og gutter! Gøy å se at det er noen gutter som leser bloggen min også hehe..

Jeg er totalt målløs av tilbameldingene jeg har fått fra dere og venner. Dere er så snille alle sammen. Merker veldig godt på dere at dere virkelig bryr dere om meg og om hvordan jeg har det! Til og med de som sender inn mindre fine kommentarer er kontruktive, right to the point og hjelpsomme. Har ikke jeg de mest omtenksomme bloggleserne noensinne så vet ikke jeg altså.

Er derfor lei meg for at jeg er nødt til å prioritere cheerleading og dance lagene mine fremover, ettersom vi har Norgesmesterskap den 22.-23.mars.. Altså, noe som betyr at det av og vil bli sene oppdateringersånn som denne. Håper virkelig det går bra og at dere ikke hater meg nå. Om det måtte være noe så kan dere alltids sende mail til: [email protected]. Svarer alltid raskt på der siden det er der jeg har alle sponsormails som jeg daglig må svare på.

Har dere noen tips til hva jeg kan skrive om forresten? Temaer, videoblogger, osv? Tar imot alle tips med åpne hender 🙂


Dagen i dag startet med frokost på cafè, deretter gjorde jeg litt bloggarbeid før jeg først var på cheerleading trening med laget mitt og deretter ble igjen for å hjelpe til med jr.laget. Utenom om det har jeg spist some en gal, food wreck #1 – that’s me.

*Del* gjerne dette innlegget videre.

9 kommentarer

Siste innlegg