Starter fast med ukens instagram – vil du bli denne ukens instagram?

God morgen fininger!

Lå oppe en stund inatt og tenkte ut hvordan jeg kan gi tilbake litt til dere som er innom bloggen min hver dag. Har bestemt meg for å ikke kjøre ukens blogg men heller ha ukens instagram fast hver torsdag, siden da kan alle leserne mine delta. Høres det greit ut? Og dere? Selv heter jeg så mye som Lauriedeline på insta, don’t forget to follow meee folkens! Jeg trekker første ukens instagram førstkommende torsdag. Om dere hadde orket å også skrive f.eks ”oslo”, ”molde” osv, altså hvor dere bor i landet sammen i den samme kommmentaren hvor dere melder dere på så hadde jeg blitt veldig glad! – Gleder meg masse, masse til å se igjennom  insta-profilene deres   

1. Like facebooksiden sin min HER og legge igjen brukernavnet ditt i kommentarfeltet. 

KRISTINEULLBO min absolutt favoritt instagram. Litt gammelt kollasj men jeg fant ikke et annet.

 *Del* gjerne dette innlegget videre.

25 kommentarer

Siste innlegg