bilder fra cheerdance trening

Fina mi 

Etter at jeg hadde gjort litt bloggarbeid kom Ingrid bort en tur. Var helt fantastisk å se hun igjen etter å ikke ha sett hverandre på 2 måneder.. Begge har vært opptatt med sitt og hun har hatt kyssesjuka så vi har liksom ikke funnet på noe sammen siden før jul. Ingrid + Celina ble med meg på cheerdance trening, noe som var utrolig gøy. Tok noen bilder til dere også, hope you like it. 

Vil ellers takke for all støtten jeg har fått etter at jeg skrev DETTE  innlegget. Humøret mitt har vært litt bedre i dag og som dere ser på bildene over så smiler jeg, så deprimert er jeg altså ikke. Jeg er god på å skjule hva jeg føler og selv om jeg i grunn var sykt lei meg før i dag så vil jeg håpe og tro det ikke skinte igjennom da jeg var på treningen istad. Takk for at dere følger hverdagen min selv om jeg ikke har vært den glade jenta jeg normalt er de siste dagene  Kom nesten akkurat hjem, nå skal hoppe i dusjen før jeg skal snakke med en kompis.

– Gonatt alle fine 

 

5 kommentarer

Siste innlegg