Få 3nr av COSTUME + glominerals øyebrynsett til 129,- eller DET NYE + en L`eau de Chloe parfyme

Mange av dere vet kanskje ikke at jeg elsker å lese? Var en lesehest en gang i tiden, not so much anymore though. Nå leser jeg mest blogger på nett, låner bøker og leser ulike magasiner. Vurderer å starte å abonnere på DET NYE, frister men vi får se. For øyeblikket leser jeg fast bladene Costume, Det nye og shape up for det meste. Da jeg var yngre husker jeg at jeg leste bladet TOPP haha, var helt avhengig en stund! I skrivende stund sitter jeg å spiser baguetter mens jeg drikker kakao og blogger for dere søtinger. Etterpå skal jeg på cheerleading.

Akkurat nå har jeg faktisk et par gode tilbud til dere fra Bladkongen.no :

1. Kjøp 3nr av COSTUME til kun 129kr og få et glominerals øyebrynsett til en verdi av 445kr gratis HER og trykk der det står premietilbud i menyen til venstre. Costume er et blad som byr på mye mote, inspirasjon, ulike trender så om du liker å følge med på moten så er dette et blad for deg. Det tar 2sek å bestille så er det bare å vente på å få bladene dumpet ned i postkassa hjemme hos deg.

2. Kjøp 3nr av DET NYE til 129kr og du vil få en L`eau de Chloe parfyme gratis til over 400,- HER  og trykk på premietilbud i menyen til venstre. Du betaler altså kun 129,-. Det andre tilbudet er det samme bare at du bestiller 5nr og får et pure lash vippeserum med på kjøpet. Med dette tilbudet betaler du 199,-.

Kan kanskje fortelle litt hva bladet er om da: DET NYE er et blad om skjønnhet, reise, reportasjer and so on. Ser at månedens utgave har selveste Kenza Zoutin på forsiden. Tror det er en flersiders intervju med hun som handler om hennes eneste drøm som var å tjene nok penger til å flytte hjemmefra. Hun er en av sveriges største bloggere og en svært dyktig modell. Ellers handler månedens utgave om crossfit, reisetips, slik glemmer du duster fort og mye mye mer.


________________________________________________________________________________________________________________

Du finner mange, supre tilbud på blant annet Topp, ELLE, Stella, iForm, Shapeup, Tara osv inne på Bladkongen. Ha en fantastisk tirsdag, dere! :-* 

Hva er ditt favoritt magasin/blad?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg