Kåring av ukens instagram – Vil du bli neste ukens instagram?

Hei dere! Bestemte meg for å kåre ukens instagram samtidig som jeg sette igang neste ukens. Vinneren av forrige ukens instagram ble: Thehsk, follow henne gjerne alle sammen 🙂 Gratulere til deg Hanne Sofie! Grunnen til at jeg valgte denne jenta sin instagram var fordi hun legger ut veldig lyse og vakre bilder. Både av seg selv, venner og andre ting. Bildene hun legger ut inspirerte meg så derfor ble hun valgt. Ble ikke du valgt denne gangen, ikke fortvil. Det kommer en ny sjanse akkurat NÅ! 

1. Like fanpagen min HER.

2. Legge igjen en kommentar med instagram brukernavnet ditt og hvor i landet du kommer ifra. 

 

– Lykke til everyone ♥ Er masse treninger fortiden, bare i dag så har jeg vært på trening i 1 time og skal straks på turntrening. Nytt innlegg kommer etterpå 🙂 Vi snakkes da.

19 kommentarer

Siste innlegg