Pictures from the party last night

Bestisen <3

Ble sagt noe morsomt som fikk meg til å ta helt av. Ingrid benyttet såklart situasjonen til å ta et av de styggeste bildene hun kunne av meg..

 

Nattmat..

Det ble en vellyket feiring av 20 års bursdagen til Adriane igår!! Vi hadde så sinnsykt gøy hahaha… Jeg ble b.l.a kjent med mange super hyggelige, godhjertede og åpne jenter som seriøst smeltet hjertet mitt. De var ALLE veldig imøtekommende og selv om jeg kjente typ ingen av de andre jentene så kom de bort og snakket til meg igjennom hele kvelden/natten. Folk som sitter og nipper på vinen, med beina i kryss og nekter å snakke med andre mennesker på fest er noe av det værste jeg vet om. Om man likevel skal oppføre seg på den måten kan man like godt droppe å komme synes jeg da. Håper noen av dere også er enig med meg 🙂

Du vet du er ”litt for” edru når de andre rundt deg er over gjennomsnittet høylytte, uttaler navnet ditt feil ihvertfall tusen ganger og er helt gal i hodet hehe. Vi kan si det sånn: Det er en grunn til at jeg ikke fikk lov til å legge ut bilder på bloggen av den beste bursdagsjenta Adriane hihi. Litt utover natta ble jeg hentet, de andre dro videre på et utested mens lille meg dro hjem for å legge meg._______________________________________________________________________________________________________________________________

Hva synes dere om bildene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg