Skal jeg ta tatovering eller ikke? Dere bestemmer..

Få -15% på ett valgfritt produkt på blivakker ved å bestille igjen denne linken HER

En ting dere ikke visste om meg er at jeg alltid har ønsket meg 1, 2, eller 5 tatoveringer. Tatoveringer må være noe av det hotteste jeg vet om fordi det for de første ser helt nydelige ut synes jeg, spørs såklart hvor på kroppen. Før jeg fortsetter innlegget så må jeg si at jeg ikke oppfordrer noen som helst til å gjøre det samme som meg og at dette er en noe jeg har fundert og tenkt på siden de siste 15mnd. Har heletiden vært bombesikker på at jeg helst foretrekker å ta en tatovering langs ribbeina. Om jeg blir å gjøre det så blir det sikkert om 2-4 uker tipper jeg. Hvis det er noen av dere som har tatovering som leser dette så tar jeg imot alle tips og råd fra dere.

Ellers så er det gasnke fint med tatovering rett under brystet, bak i nakken eller bak øret. Hva mener dere? Burde jeg ta tatovering eller ikke? 

Jeg har på en måte lyst på en ny start på det nye livet mitt som jeg føler endelig har startet. Vet ikke om jeg har sagt det enda men i morgen starter jeg pååå … den nye jobben min og gud som jeg gleder meg til min første dag i arbeidslivet! Neste uke eller uken etter skal jeg få på extensions igjen og jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg ser frem til å våkne opp hver dag med hår helt ned til rumpa, aaah! 

Tenk at fra den ene morgenen til den andre så er får du plutselig et brev om at du er 18 år på papiret også, hva blir det neste sprøe som skjer i livet mitt mon tro? haha.  Jeg trenger virkelig alle tips jeg kan få nå, derfor spør jeg dere bloggleserne mine. Har dere tips til hva som kan stå, helst to korte setninger eller en  som er lang? 



*Lik* og del dette innlegget om du synes jeg burde ta tatovering!

12 kommentarer
    1. Jeg tok min første da jeg var 18 år. og eneste jeg angrer på er at den er så liten =P Har tatt en til etter det og har fremdeles lyst på fler. så jeg sier GO FOR IT. har du lyst har du lov. jeg syns tatoveringer er kjempe fine om de er plassert rett og betyr noe for deg <3

    2. Syns du skal ta tatovering jeg! 😀
      Tips til setninger:
      * If you don’t live for something, you die for nothing
      * Be the change you wish to see in the world
      * No regrets, just love

    3. Tatoveringer e fint. Har en selv på benet. Men du burde ikke la leserne dine bestemme om du skal ta eller ikke, det er noe du må være helt sikker på at du har lyst til fordi du skal jo tross alt ha det hele livet, synes ikke du burde ta hvis du er usikker på hva du skal ta å sånn. Jeg synes man burde ta noe som betyr noe, så man ikke angrer senere, fordi det er veldig mange som angrer etter noen år. Jeg har mange venninner som tok tatovering med en gang de ble 18, de tok bare et sitat bare for å ta noe, og nå angrer de fordi tatoveringen ikke betyr noe liksom.. Så du burde virkelig tenke deg godt om, men selv likte jeg bilde nr. 1 best, det er så fint å ha tatovering der 🙂 Lykke til 🙂

    4. Jeg har tatovering, og anbefaler deg å ta en som betyr noe for deg! Min har en spesiell betydning, og det er mye lettere å gå lei tatoveringen din om du tar en bare fordi du synes den er fin der og da:-) masse lykke til!

    5. Tatovere fødselsdatoen din kanskje? Eller nåke anna som he å gjer me alt du he gått i gjennom! Ellers so lika ej tatoveringen til Sophie Elise ganske godt! “Smooth sea never made a skilled sailor” elns:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg