Min første dag i ny jobb, check

Våknet fra en kort powernap og tenkte jeg måtte oppdatere dere litt. I dag var min første dag i ny jobb og alt gikk supert! Noe som er langt ifra supert dereimot må være at jeg har følt meg veldig svimmel hver dag i over en uke.. Og i dag svir øynene mine som aldri noensinne, jeg løper til og fra do som om jeg skulle ha vært med i 200m sprint i OL, og jeg føler meg tappet for energi.

Jeg misliker sterkt å være syk (selv om jeg enten er 100% frisk eller ligger helflat ut på senga) og om det er noe jeg liker mindre enn dette så er det når jeg ikke blogger så bra som jeg burde ha gjort. Lover å komme sterkere tilbake fra og med i morgen, håper det går bra! Uansett da, så ville jeg bare titte innom for å si at jeg er syk men at jeg kommer til å slå til med ett av de der’e tankeinnleggene mine etterpå. Se forresten reaksjonen min da jeg fikk vite at den største drømmen i livet mitt hadde gått i oppfyllelse HER.

____________________________________________________________________________________________________________________

Hvordan har dagen deres vært? 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg