8 Fast And Healthy Lunch Ideas

Hei hei verdens mest tålmodige lesere. Dere har sikkert merket at jeg har vært borte fra bloggfronten, grunnen til det er fordi jeg ikke har klart å logge meg inn på blogg.no før istad, argh!! Også var nettet nede i hele Møre og Romsdal, både mobilnettet, alle tv-kanalene mine og datanettet var borte i timesvis tidligere i dag -.- Men nå funker alt som normalt heldigvis 🙂

Er det kun jeg som synes det er stress forsøke å spise ”sunt”? Har nemlig lagt merke til at jeg alltid enten er sammen med venner, blogger, trener eller gjør på noe annet som gjør slik at det å spise sunt i hverdagen er blitt mer og mer nedprioritert. Ikke bra. Det å lage seg en god lunch, matpakke eller middag er blitt et ork hver eneste dag haha – håper jeg ikke er den eneste som føler det sånn? 

Derfor tenkte jeg å vise dere 8 enkle og sunne lunchtips som dere bare MÅ teste ut! Dette innlegget er spesielt for deg som sliter med å spise sunt og variert og til deg som er på leting etter litt inspirasjon i matveien. Vet jeg sa jeg skulle lage en matvideo først men sånn blir det ikke denne gangen dessverre. Dere vet jeg alltid setter pris på tilbakemeldingene deres så remember to comment below and let me know om DU vil ha flere slike matinnlegg en annen gang 🙂 ♥

____________________________________________________________________________________________________________________________

♥ Svinekjøtt og salat med mini wraps: Stek 100-200g kjøttdeig eller svinekjøtt og bland med tomat, jordbær, paprika, mais, riviera salatmix. Server gjerne med mini tortilla wraps og lett rømme på siden.


♥ Tacoskjell med nammis opppå: Stek kjøttdeig og legg det på1-2 tacoskjell som er delt på midten. Bland så alle grønnsaker du måtte like og topp med hotsauce eller rømme til. Voila!


♥ Musli crunch frokost mix: Her trenger du litt mager kesam og musli crunch og vips så har du en enkel og sunn lunch. Denne frokostblandingen smaker himmelsk ikke minst mettende på samme tid. Kan fint spises med bær på toppen.


♥ Skive frokost: Skive med majones, skinke, agurk, paprika og egg er også noe som er lett og enkelt å lage om du er i farta.


♥ Musli med bær: For å lage denne gode herligheten på bildet under trenger du jordbær, blåbær, vanilje kesam og musli.


♥ Bacon salat: tek raskt litt bacon og legg dette oppi en skål. Kutt deretter opp ulike grønnsaker som agurk, tomat eller paprika og legg noen terninger med fetaost på toppen.

♥ Bringebær smoothie: moothie må være min favoritt drikk. Her trenger du en blender, litt yoghurt eller juice som du blander sammen med friske bær. 

♥ Baguetter som du får kjøpt i fryseavdelingen på f.eks coop obs til mellom 30 og 40kr.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

2 kommentarer
    1. Dette innlegget passet meg perfekt, iallfall nå som NM nærmer seg stormskritt. Å spise sunt sliter jeg utrolig med, dette skal jeg virkelig prøve ut helt fram til NM. Vi får se hvor lenge jeg holder ut, mat tipsene så helt fantastiske ut, mm.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg