The K-Ullebø jacket is on

Hei søttiser! Jeg stikker kun en kjapp tur innom for å ønske mine fine lesere en fin onsdag ♥ Som dere kanskje ser så har jeg forandret hverdagssminken min en del i dag.

(Prøvde i sminke meg litt mer anstendig enn til vanlig for dere hihi) Jeg har prøvd ut en ny foundation – håper den fargen som jeg har på meg nå passer bedre enn den forrige? Var så mange av dere som klaget på at den forrige foundation jeg brukte var altfor lys i fargen. Latet bare som at jeg ikke merket noe av det selv og levde i noen uker med et alien ansikt, huff.. Hadde på høy ISO så sminken ble mer fremhevet enn ellers, i virkeligheten er foundationen like lys som resten av kroppen min. 

Ellers har jeg tatt på meg Ullebø jakken min i dag. JEG ER FRELST, den er bare helt PERFEKT! Fikk den av fineste Kristine Ullebø, har bare glemt å nevne det på bloggen!!!  ♥ ♥ Hva synes dere om bildene? 

Når jeg kjeder meg mens jeg tar bilder så står jeg å danser sånn som dette:

*Del* gjerne innlegget videre!

7 kommentarer

Siste innlegg