Kjører en awesome konkurranse på bloggen HVIS..

Hei og hå dere!! Hvem er verdens beste blogglesere? Dere er såklart!

– Det kommer derfor ut en awesome bloggkonkurranse på bloggen en av de neste dagene hvis jeg når 500 eller flere lesere før kl.12 ikveld. Så, klarer vi å nå 500, eller? 

Go crazy på liker/del-knappen på innlegget: Den ekte sannheten bak fasaden: Nå slipper jeg det ut innlegget mitt HER  som allerde har fått mange klikk og delinger. Til flere likes jeg får der eller på det innlegget her, dess større og dyrere blir premien i konken 😀 😀 Noen som er spente på hva premien blir?

Fikk helt sjokk da jeg så på statistikken istad og fikk se at over TO tusen personer har vært innom bloggen min de siste dagene. Flere hundre har lest innlegget mitt: Den EKTE sannheten bak fasaden: Nå slipper jeg det ut noe som kom over all forventning!! Jeg ligger i dag til og med blant de mest leste bloggene på topplisten i Norge. Jeg har i tillegg fått ca.20-30 meldinger på facebook fra folk som har sagt at innlegget har hjulpet dem, ååhh så skjønne dere er! Jeg er helt rørt.. wow, man skulle ikke tro at folk som ikke engang kjenner meg kunne være så fantastisk omtenksomme og hyggelig 

Ble hjemme fra jobb på grunn av magesmerter og hyppige turer på toalettet haha! Mange liker å ligge i senga og bare sove når de er syke men det blir for kjedelig synes jeg. Et lite tips er å stå opp selv om du er syk og ihvertfall spise en god frokost og stelle deg. For om ikke så går man rundt å føler seg som et dass hele dagen, andre som er enige?

* Ikke glem å del videre innlegget om du vil ha en super bloggkonkurranse på bloggen i morgen eller på lørdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg